اثرات مصرف دراز مدت ژل رویال

در این کلیپ نگاهی داریم به اثرات دراز مدت مصرف ژل رویال مصرف طولانی مدت ژل رویال در تحقیقات توانسته اثرات زیادی در کاهش درد و التهابات داشته باشد.شما رو دعوت میکنم که این مقاله رو نگاهی بندازید.      
ادامه مطلب

میزان شیرینی عسل ها + ویدیو

میزان شیرینی عسل وابسته به ترکیبات قندی موجود در عسله و معمولا هرچه سطح فروکتوز عسل بیشتر باشه شما شیرینی بیشتری حس میکنین. میزان شیرینی عسل رو معیاری برای انتخاب عسل برای فرد دیابتی سعی کنین قرار ندین و بریم سراغ عسل های خالص و توجه به خواص اون گیاه داشته باشیم.   دعوت میکنم ویدیوی زیر رو با هم نگاه کنیم.    
ادامه مطلب

ویدیو خواص مشترک بین عسلها

عسل ها خواص مشترکی دارند چرا که زنبورها فرآیند مشترکی برای تولید عسل دارند.خاصیت های منحصر به فرد عسلها وابسته به گلهایی است که زنبورها روی آن ها نشسته اند و شهد آن را با خود به کندو آورده اند.
ادامه مطلب

خواص مشترک عسلها

عسل چیست؟    عسل حاصل فراوری شهد گلها توسط زنبور عسل است این این ماده یک ترکیب قندی است که به عنوان دارو، غذا و افزودنی برای بشر کاربرد دارد. رنگ، بو و طعم عسل کاملاً وابسته به شرایط محیطی انواع انواع گیاهان موجود در منطقه و شرایط آب و هوایی است به همین دلیل تنوع عسل ها بی شمار می‌شود.    عسل حاوی انواع قندهای ساده و پیچیده ، …
ادامه مطلب

آشنایی با گیاه کاتوس یا علف خرس

    گیاه علف خرس یا کاتوس یا علف پرستو یا سگ کش یک گیاه مهاجم اروپایی است که سالهاست مهمان ناخوانده باغداران شده و زحمت بسیار زیادی برای حذفش کشیده میشه.ولی یک فرصت برای زنبورداری کشور ما شده و منبع تولید یک عسل با عطری و طعمی سنگین شده که خواص درمانی خودش رو کاملا میتونه نشون بده.   این گیاه در بسیاری از باغات کشور هزینه های زیادی …
ادامه مطلب

جست و جو

دسته بندی‌ها

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.

تماس با ما

09124165761
سبد خرید